Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-07-10

Väckningspass, filminspelning och dags för Mörksuggejakten!





Hej och god morgon på dig!

Vad är det för byggnad på sista bilden tror ni? Jag vet inte, så ni får inget svar här men jag litar på att ni läsare har mer klokskap än vad jag har. Någon form av rökeri gissar jag på. 

Var ute och sportade grönt i den gröna omgivningen igår, körde ett väckningspass men tog i ovanligt lite. Siktade istället på fortsatt återhämtning sedan torsdagens långrunda så jag ville inte slita ut mig. Idag så ska kroppen förhoppningsvis vara helt återställd och snabb igen. För idag blir det Mörksuggejakten! 

Jag har i vanlig ordning roat mig med att gå tillbaka i arkivet och tittat lite på placeringar från förr. Dom senaste fyra upplagorna har jag landat på placeringarna 32-38 så man kan säga att jag är ganska stabil därikring. År 2015 var jag 16:e. Jag hade några års uppehåll före 2015 och min allra bästa placering hittar vi 2008 då jag blev åttonde på detta anrika lopp. Så någonstans kring 8-38 är väl rimligt att tro att jag kan bli idag. Jag kör så hårt tygen håller så får vi se vad jag landar på i eftermiddag helt enkelt. 
Det blir ingen varm dag och prognosen hotar med risk för regn, skulle passa mig ganska bra det. 

Jag har nämnt Stefan Ek och hans vlogg tidigare, igår var han faktiskt här hos mig och filmade lite. Ett samtal utan manus där vi pratade lite om mål och motivation och givetvis en hel del annat också. 

Kommer snart på ett YouTube nära dig! 


Nej hörrni, dags för frukost nu. Tre timmar kvar till start och jag sitter hemma fortfarande. Skönt med tävlingar nära. Vi hörs imorgon igen, är ni sugna på snabbare uppdateringar så kika in på mitt Instagram-konto.

Hoj hoj! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar