Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-07-28

Le Peloton-torsdag och video-teaser!

Hej och god morgon på dig! 

Torsdag idag vilket betyder att det körs Le Peloton här i stan. Jag är inte riktigt redo än, men snart så är väl också jag redo. 7,7 grader varmt idag så det blir inte kort-kort denna gång. Vi verkar bli ett bra gäng även denna vecka vilket är kul. Samling 06:00 vid Falu vårdcentral för den som är sugen att hänga på någon gång. 

Stefan Ek som var här och filmade i min källare häromveckan har nu lagt ut en teaser inför vad som komma skall. Vi pratade mycket om mål och motivation. Kika här nedan om du är intresserad:


Apropå mål och motivation så har jag redan bestämt mig för att jag vid 41 års ålder nästa år ska försöka att vara ännu lite snabbare än vad jag var i år. Ett 23:e år i elitklassen med full gas helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar