Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-02-14

WearColour/Void cycling har gått i konkurs!

Hej och god morgon på dig!

Igår fick jag höra att företaget bakom Void Cycling hade gått i konkurs och nu tittar konkursförvaltaren om det finns någon annan som vill ta över e-handeln. Jättetråkiga nyheter givetvis, det vore ju kul om det gick bra för svenska märken som satsar på svensk cykling.


Cykelkraft gick ju i konkurs för ett tag sedan men dom har ju fått en ny ägare och drivs nu vidare. Kanske finns det någon som tar över VOID också?

________


Igår så körde jag Le Peloton. Vi blev fem tappra, Niclas tog bilderna ovan och jag cyklade i mina VOID-kläder. Det kändes bra, jag hade bra ben och nya dubbdäck till crossen eftersom jag tvingades inse i förra veckan att 12 år var nog ungefär så långt dom räckte. Visst, framdäcken har jag inte kunnat skylla för senaste punkteringen men det var nog ändå dags för en uppfräschning .

Jag tog denna bild mellan första och andra fartsträckan. Pigga cyklister.

Tog dessa bilder ovan från cyklingen till jobbet. Höll på att dö av hunger på slutet så det fick bli ett stopp på lokala vattenhålet.

På väg hem igen, rullade hemifrån strax innan klockan sex på morgonen och kom hem halv elva på kvällen.. Lång dag!

Gårdagens morgonrunda:

1 kommentar:

  1. Blir consolidering vilket vi sett i tex england också. Stora fördelar med stordrift på e-handel så mer och mer kommer samlas under större och större paraplyer.

    SvaraRadera