Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-02-19

God morgon!


Hej och god morgon på er!

Ingen träning igår att skriva hem om. Eller ja, det var ju ingen träning alls. Så igår kan jag skriva om min vilodag men det blir kanske inte heller ett så intressant blogginlägg. Bilden ovan är en av få bilder från gårdagen. Hade kunnat skriva ett inlägg eller en bok om mitt jobb, men det är så lätt att det tolkas fel så jag låter bli. Men ni som undrar hur jag har det har kunnat läsa om det i tidningarna den senaste tiden. Till exempel här och här.

________

Lite bloggtekniskt nytt då.. Jag har tagit bort feedburner-länkningen till min blogg igår. Det kan betyda att om du redan länkar till min blogg så kan den länken ha slutat att fungera. Kika på det och testa att klicka dig hit. Det betyder också att alla som har en blogg och inte länkar till mig måste börja med det nu!
Skämt åsido. Men länka gärna, tack på förhand!
Tack också till Pulskurvan för bra data-snack och support igår.

GLÖM INTE ATT PRENUMERERA PÅ BLOGGEN GENOM ATT ANGE ÉR E-POST UPPE TILL HÖGER UNDER "FOLLOW BY EMAIL".

________

Har sovit som en kratta två nätter i rad nu. Eller egentligen ingen fel på sömnkvalitén, men mängden sömn har blivit för liten. Så idag är jag trött... Bot och bättring i kväll?

________

Ska träna i kväll. Det blir Zwift! Taggar mest till morgondagens SWE-Cup på Zwift dock, kommer att bli episkt.

________

Tappade telefonen i källargolvet igår. Den har klarat tappningar utför berg på Mallis, många gånger på vägar runt om i Falun och det har alltid gått bra. Men igår så sprack skärmen på ena sidan. Aj aj aj. Funktionen dock fortfarande kvar, men det där måste åtgärdas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar