Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-02-22

En å en annan ananas! 🍍



Hej och god morgon från Bjärred!

Igår gasade vi ner till Skåne, barnen och jag. Så nu är vi här, kollar tjejvasan och Linda som kör Zwift. Frukosten i magen och Melodifestivalens genrep väntar om några timmar. Det blir en fullmatad dag.

Filip har fyllt år och jag fyller år på onsdag så vi har fått presenter. Jag fick en ananas! Så i sommar kommer jag att ha palmer och ananas på Gamla Grycksbovägen!

Har vilodag idag, passar bra tycker jag. Igår eftermiddag kände jag mig plötsligt rätt utslagen och somnade. Kände mig konstigt slut i kroppen och kollade om jag hade feber. Hade då 38.0 så något lurt var det. Kanske sympatisjuk med Frida? Idag känns det dock bättre igen så jag hoppas det bara var kroppen som var knäpp. Även Frida är piggare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar