Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-02-03

Guidade Team Sweden Mountainbike och vann på Zwift

Hej och god morgon!

Snudd på natt faktiskt då klockan inte ens är fem ännu. Jag är uppe i ottan för att klämma in tre timmar distans innan jobbet här, så jag ska fatta mig lite kort.

Igår så var det ju tyvärr sista dagen för tjejernas team-träff här i Falun och jag fick visa dom runt i skogarna och på vägarna häromkring. Tyvärr så kom det ju lite snöblandat regn/snö precis innan helgen vilket hade gjort vissa delar lite halare än nödvändigt. Många partier var dock väldigt fina och vi fick ihop dom timmarna som önskades.

Foto: Hanna Näslund

Foto: Cassandra Öhman


Jag tog givetvis ett gäng bilder jag med. Här kommer några av dom:















På kvällen så brände jag av ett pass på Zwift. Blev Tour de Zwift Group Ride. Kördes som en tävling och jag lyckades "vinna" denna group ride faktiskt. Kändes ganska bra då de bästa cyklisterna faktiskt var riktigt bra.


Men nu ska jag till jobbet. Vi hörs senare hörrni, kul att ni ville läsa även idag. Glöm inte att ni kan prenumerera på blogginläggen via mail, ange bara din mailadress uppe i högra hörnet. Då får du ett mail om att jag har bloggat, supersmidigt.

1 kommentar: