Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-02-27

Le Peloton-morgon och halvgrönt ljus för landsvägs-SM i Lindvallen

Hej och god morgon!

Torsdag och udda vecka betyder allt som oftast Le Peloton för mig och så även idag. Minus 9.3 grader ute just nu så det blir nog inte en allt för svettig omgång. Ska ändå bli kul men jag ska på något vis försöka köra klokt. Cykling vidare till jobbet efter avslutat slit och sedan cykling hem i eftermiddag. När denna cykeldag är över så har jag skrapat ihop över 2000 minuter i februari. I mars och april ska det trappas upp lite ytterligare, sedan kommer maj med sina tävlingar och då är jag redo.

Såg att SCF nu gått ut med att det ser ut att kunna bli ett landsvägs-SM i Lindvallen i sommar. Detta trots att Trafikverket initialt sa nej. Kul nyhet och skoj med ett SM här i Dalarna. Jag hade gärna kört elitklass där men det krockar lite med HERO World Series. Gubbklass skulle dock kunna fungera som det ser ut....

Bjuder på en arkivbild från en Le Peloton-samling.

Lär dra nu så jag inte blir sen, hörs hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar