Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-02-02

Kraschade Långloppscupens hemsida!



Hej och god morgon!

Idag har vi vaknat upp och ätit frukost här, solen börjar titta fram mellan träden och det är lite kallare idag. Vi laddar upp för utecykling så jag hoppas att det värmer på snart så vi slipper halkan. Just nu minus ett..

Vi hade supertrevligt igår, på kvällen så hade tjejerna valt ut vilka bilder de skulle publicera, hur texten skulle se ut och så vidare. Lasse kom hit och vi åt middag, drack gott och snackade cykel. Men när nyheten skulle ut på Långloppscupen så råkade vi kanske krascha sidan... Det blev en småsvettig stund där på kvällen när sidan inte ville fungera som den ska. Nu fungerar sidan igen vilket givetvis var en skön nyhet.

Här sitter hela gänget och försöker få iväg nyheten samtidigt.

IT-avdelningen och ett gott vin.

Bjuckar på ett par till bilder från igår också, dumt att bara spara dom i mobilen. La kanske ut dom på mitt Instagram-konto också i och för sig. 

På eftermiddagen så klämde jag in ett Zwift-race. Det visade sig vara ett mycket starkt startfält och jag var rankad som 17;e bästa åkare. Alltså väldigt bra konkurrens. Tyckte att jag hade bra ben, tempot var uselt och sen tajmade jag spurten dåligt. Lite för ivrig och brände spurtkrutet lite för tidigt och blev tia. Inte vad jag hoppats på, men förbättrade ändå min ranking något.

Nu blev jag ensam här vid köksbordet då alla andra gått för att byta om, så jag ska väl göra detsamma så dom slipper vänta alldeles för länge på mig när vi ska ut.

Ska bli gött med en cykeltur i solen idag, blir nog många bilder på sociala medier så ingen av er ska behöva missa något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar