Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-02-12

Fortsatta framsteg!

Hej och god morgon!

Såg att Hero World Series hade lagt ur några bilder från Hero Dubai och jag är ju faktiskt med på en av dom. Kan ni se mig?

Tittar ni riktigt noga där bakom världsmästaren Leonardo Paez på fjärde plats så ser ni mig där bakom Juri Ragnoli som skuggar Leonardo...

________

Körde Zwift-race igår och vann. Men den stora segern satt i att jag fick ner bägge fötterna i cykelskorna igen! Det gör lite ont och vänster häl är rätt svullen, men det gick och det betyder ju att det går framåt med läkningsprocessen.

Japaner japaner japaner... Kunde klämma 380 watt under loppets sista 16 minuter (bergsavslutning) och när Japanerna inte hade blivit av med mig inför avslutningen så var jag rätt säker på en seger. Gjorde en långspurt och vann hyfsat enkelt. Var rankad sjua bland dom anmälda och tack vare segern igår så klättrade jag en del i rankingen igen. Ligger nu 234:a och därmed också 16:e svensk om jag räknade rätt. Det tar sig!

________

Läste att också Emil Lindgren hade krånglat till det lite genom att vurpa i helgen. Sånt som händer och kan göra ett hack i träningsflytet. Han är nog snart tillbaka i full gas igen men tänk så små saker det är som kan sätta käppar i hjulen. Var försiktiga där ute!

_______

Vill du jobba med cykling? Såg att Scott söker Marknadskoordinator, kanske ett jobb för dig? https://www.facebook.com/scott.sports.sverige/posts/2867233613297005 Eller varför inte Head of Bike Nordics till Bikester?
Bike Sweden söker resesäljare och så finns det ju massor av lediga tjänster i cykelbutiker också, som hos Cykelverket, Cykelhuset och Staffanstorps Cykel till exempel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar