Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-02-10

En kaffe och cigg, tack!


Hej!

Havregrynsgröt och Nocco, kan det vara min variant av John Silver utan filter och kaffe? Idag är det tillbaka till verkligheten och arbetet igen. Kände att jag nog behöver lite starthjälp denna morgon... Somnade klubbad igår också, utan att varken sätta mobilen på laddning eller ställa in något larm för väckning. Vaknade dock av mig själv före klockan sex.

Igår kväll så tänkte jag träna men det blev inget av, lite synd för det var vad jag skulle skriva om i detta inlägg. Men ett inställt träningspass är också ett träningspass! Anledningen till att det inte blev något är för att jag inte kunde ha cykelskorna på mig. Hälarna är ju rätt förstörda sedan mina ökenäventyr, har till och med köpt ett par tofflor att ha på mig på jobbet om jag inte klarar av att ha skorna på mig. Först så trodde jag att jag inte ens skulle klara att få på mig cykelskorna men när jag väl fått på mig dom så gjorde det så sjukt panikont att jag inte klarade att uthärda smärtan. Hade annars tänkt att det gör mest ont i början och sen vänjer man sig. Men det gick inte. Så jag fick slita av mig skorna och gubbsura lite. Trött och gubbgrinig, vilken härlig kombination.


Så nu har jag haft två vilodagar och funderar på hur jag ska lösa det här idag. Har ju pedaler med "korgar" så att jag kan cykla i typ tofflor och spänna fast fötterna mot pedalerna med remmar. Ett annat alternativ är ju att slakta ett par gamla cykelskor som jag har och helt enkelt skära bort hälkappan på skon. Träna behöver jag göra hur som helst och det kommer nog att ta ytterligare några dagar innan hälarna är bra igen, speciellt den vänstra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar