Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-01-20

Dödssjuk igår, bättre idag

Igår när jag hade bloggat om SRAM 2011, Cipollinis nya cykelmärke och XTR 2011 så började jag plötsligt må jätteilla. Gav mig själv en B&B-behandling (inte bed and breakfast, utan bajs och bad) vilket tog bort det värsta av illamåendet. Frös så jag skakade här hemma innnan jag gick till dagis och skola för att hämta barn. Riktigt jobbigt var det och jag var glad att vagnen var med så jag kunde hålla i mig i något. Har man barn så har man ju inte riktigt tid att ligga hemma och vara sjuk. Kom hem och frös som en idiot, hade jätteont i huvudet, mådde illa och hade 38.9 i kroppstemp. Så det blev en härlig eftermiddag. Det blev så outhärdligt till slut att jag tog en sådan där Ipren. Mot kvällen sedan mådde jag bättre och hade bara 37.5 när det var läggdags.
Nu på morgonen är tempen nere i 37.1 och jag har bara jätteont i huvudet. Så jag kanske överlever också denna gång. Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar