Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-09-14

Filips XC-slinga

Idag när jag kom hem kom Ebbah och sträckte upp armarna mot cykeln. Hon ville åka på tur. Filip sa givetvis åt oss att vänta på honom och ett snabbt hejdå till mamma. Så hade jag något val? Vi tog Filips runda som är ca: 2 km lång. Vi åker den ibland när vi har tid och lust att lämna gården en sväng.
Han springcyklar på sin Early Rider och Ebbah sitter i stolen bakom mig. När vi kom tillbaka till gården skulle varv efter varv avverkas, givetvis. Och jag skulle med., heja heja. Men idag ändrade Filip sitt varv runt gården, inte nog med att vi åkte i motsatt riknting, nu skulle han köra offroad också.


Först upp för den jobbiga backen/kullen.


Sen genom sanden och ner för stigen.

Ebbah och jag skulle givetvis säga heja heja, vilket Ebbah inte var sen att haka på. Kankse blev han lite inspirerad av gårdagen, stackarn. Ska svara på era frågor snart, Emily ska bara titta på film på datorn först. Sen svarar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar