Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-09-10

Om ni tyckte jag är seriös...

..så ska ni veta att min langningspersonal ( mamma och hennes sambo Lasse ) är ute och rekar langningsplatserna nu. Helt på eget initiativ, måste jag säga.

Ni kommer väl ut och tittar, hejar och fotar på LLSM? Jag behöver er support! Så heja fan inte på Magnus, Alexander, Matthias, Calle och allt vad de heter. Heja _bara_ på mig. Och om ni har tänkt stå och titta längs banan så får ni gärna träffa mig innan start och ta med en flaska att kasta på mig.

Anledningen till att jag går ut med att jag slutar elitsatsningen före loppet och inte efter avklarat lopp är för att konkurenterna skall veta om detta. I och med detta räknar jag nu med att man väntar in mig om jag hamnat efter, man drar åt mig och kör ikapp folk framför, man puttar mig i backarna och låter mig passera i skogen. "Spurten" i målbacken behöver jag väl inte ens nämna.

4 kommentarer:

  1. Borde du inte nämna Jens bland de snabba cyklisterna där? Att vinna SM borde ju vara som grädde på moset efter ha vunnit långloppscupen. :)

    Lycka till med lyxåkandet när de andra jobbar för att just du ska vinna! Tror du kan behöva det ;)

    SvaraRadera
  2. Jens vet redan vad som gäller...

    SvaraRadera
  3. öj jonas är du så där stöddig eller är det bara som det verkar?

    SvaraRadera
  4. Anonym: Bara som det verkar, Därför smileysarna finns där.

    SvaraRadera