Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-09-25

Det ligger på


Bilden tog jag när jag hämtade Filip på dagis för en och en halv timme sedan. Den andra pojken censurerade jag, alla vill ju inte synas eller se sina barn på internet.

Ronyas mamma och barnens kusin kommer hem till oss i kväll. Vi städar och tvättar hemma. Barn lämnas och hämtas. Just nu är Filip och jag på väg till affären för att handla, då har jag tid att blogga. Pontus Johansson var förbi och hämtade ett par Dugast Typhoon Cotton 34 mm. Så han kommer ju åka som en kung i CX-Cupen.
När det har lugnat ner sig hemma är det tänkt att jag ska cykla en sväng också. Det skall bli skönt, blir nog en sväng till Lugnet.

4 kommentarer:

  1. Så Pontus köpte däcken ändå, helt klart kungliga tubdäck de ja, han kommer bli snabb

    SvaraRadera
  2. men blir han så snabb då? :)

    SvaraRadera
  3. Klart jag blir snabb! med Öijers däck...

    SvaraRadera