Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-09-17

Trött Öijer

Jag är helt slut. Eller jag känner mig helt slut. Tror dock inte det beror så mycket på mina 50 friskvårdsminuter i naturen idag. Utan mer på att det varit ett rackarns hålligång sedan 05.44 då Ebbah vaknade första gången. Nu sover i alla fall de små barnen, Emily sitter och tittar på Wipeout US och jag ska... diska. Ronya åkte till jobbet någon gång efter två idag och är borta till nio imorgon bitti. Därför lite mindre tid för bloggning från min sida.

Visst är det lite fränt att Robbie McEwen har varit och opererat sig hos Alfredson i Umeå idag? Tänk om jag bott där, då hade jag kunnat hänga utanför och fått en skymt av snabbingen. Robbie i Sverige liksom. Jorå så att. Diska var det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar