Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-09-27

Bilder från dagens crosstävlingsträning

Cha cha!
Jorå, idag var jag med på tävlingsträningen. Tog med kameran också, gör väl mer nytta med den än på cykelsadeln kanske. Inför träningen hade jag tänkt trimma med tävlingshjul, men fick välja bort det på grund av tidsbrist inför träningen.
Från start försökte jag hänga med Jens så länge som möjligt, det gick väl i ett halvt av tre varv ungefär. Han körde ju tubdäck. Sedan kom Oscar ikapp efter ett varv och vi hade sällskap till sista varvet då jag kunde avgöra till min fördel. Pangpang och 188 i puls. Det gick. Sista halvan åkte både Oscar och jag runt i distansfart. Två stumma stackare. Jens ska köra världscup kommande helg, så han har väl lite panik, och kör därför fort..
Nåja, nu till det viktiga; bilderna.


Jens körde sig gul och blå från start idag.


Hopptorn.


Hopptorn.


Jo.


Rött, vitt, blågult och grönt i en skön blandning.


Jens lägger ner hojen på krönet av en spurtbacke.


Powerpåkarna sprintar lätt upp för trappan.


Det är inte så svårt att lista ut vems cykel jag fotat här.


Hopptorn.


Hopptorn.


Både Oscar och jag upplevde att Jens svävade fram idag.


Gossarna tar sig ner för Droppet.


Fightningfaces.


Grönt gräs, är det snö här den 24:e oktober? Vi kan bara hoppas.


Hopptorn.


CX = tight action. Alltid och jämt.

1 kommentar: