Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-09-13

Bilder Kalas Cup


Loppets tätaste kamp.


Svenske mästarn i så väl XC U23 som Långlopp, Matthias Wengelin, sladdar utför Serparna.


Fredrik Edin seglar fram mot en andraplacering.


Färgglada Mikael Salomonsson på väg mot ännu ett av säsongens alla toppresultat.


Mina barn. Ibland är dem Ronyas barn, men just här är de mina.


Lars Bleckur låg hela loppet på sin tredjeplats.


Fredrik Edin gnuggar på.


Det bjöds på tät racing i Lugnet-terrängen.


Lite bilder på rumpor är väl aldrig fel?


Lars Bleckur uppskattar stödet längs banan.


"Det är bra Micke! Jesper syns inte bakom, håll din fart nu bara så kommer du att klara det!"
Filip coachade intensivt idag.


Filip bad mig att skriva något i bloggen om att Paul hade benvärmare men inga långa ärmar och att hans benvärmare och strumpor var för korta. Men jag låter bli, vill inte sitta och peka på småsaker hos andra. Inte ens jag är ju perfekt.


Niklas hejade tillbaka.


Här blev Filip lite rädd, då han trodde att han sett ett spöke.


Wengelin på väg mot en solklar seger.

2 kommentarer:

  1. Grymt reportage! Hur kändes det att stå brevid och titta på?
    /J

    SvaraRadera
  2. Det kändes bra. Kul med engagerade barn. Som dessutom inte var all over the place. Jag har ju stått bredvid förut också, cykeltävlingar är kul att titta på, även om kanske inte spänningen var på topp igår.

    SvaraRadera