Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-09-13

Några bilder från Långlopps-SM / Marathon-SM / LLSM

Tre foton från Robert Österling:

Är man kass uppför får kroppen lida. Ca: 30 km in i loppet var jag 20 sekunder bakom gruppen som då utgjorde platserna 5-11. Här jagas det. Jag kom ikapp, och ja, det gjorde ont.


15 km kvar, fortfarande med i matchen om brons.


Ser ni så jag njuter av att cykla? Och hur mycket jag älskar målbacken? Cykel-lycka!

Om ni får för er att googla på motionär så hittar ni min sida på tredjeplats. Inte illa med tanke på min korta karriär som motionär.
Baksmällan idag är inte så farlig faktiskt. Lite öm i benen och trötta öger. Men ögonen kan också bero på för lite sömn då jag, faktiskt, inte somnade direkt jag la huvudet på kudden. Och det faktum att Ebbah ville upp klockan 06.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar