Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-09-10

LLSM på Twitter

Calle Friberg:
"Pre rode the marathon course today for saturdays Swe champs w/ Darvell & Wengelin. Pretty boring If u ask me. Way too much gravel/tarmac..."

Gunnar Grönlund:
"On my way to Falun now w. Mr whall. Will have a look @ the swe marathon course this afternoon"

Jag måste ju hålla med Calle i att det inte är en bana som utmärker sig för sin rolighet. Grusvägen med knappa tre mil kvar till mål tar ca: 20 minuter och är riktigt tråkig. Jag har ju förut skrivit om att det inte är en så rolig bana, men att den borde passa mig ganska bra. Jens har börjat säga att det är en fin och kul bana. Men jag tror att han bara försöker intala sig det. För att gilla läget.
För Gunnar Grönlund och Alexander Wetterhalls del hoppas jag att de har någon som skall visa dem runt banan. Annars blir det halvsvårt att hitta runt, så att säga.

Jag har ju vilodag idag. Har pillat med mina landsvägsklossar och pedaler. Vill ju få in en säsongs slitage på ett par dagar, går ändå ganska bra. Tyvärr har högerklossen och pedalen ett slags falskt läge där jag tror att jag sitter fast, men bara sitter halvfast. Så när jag rycker till med foten eller åker på stig så löser foten ur och det blir lite farligt. När jag klickar i foten så känner jag att det klickar till och jag hör ljudet, men foten sitter alltså ibland inte helt fast ändå. Och bara på högerskon.

Benen högt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar