Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-12-10

Lördag FTW!

Svårt att få tråkigt med småbarn hemma. Efter frukost och adventskalenderbloggning drog vi ut på gården, det var dags för vinterns skidpremiär! 
Båda var väldigt duktiga och Filip tuggade på i 55 minuter, så en kille i hushållet har då tränat idag.

Filip provade på hoppet som några lokala pulkaförmågor har byggt i en liten backe

Efter utelek så blev det lunch på Tzatziki här i byn

Efter lunchen blev det någon timme på Sportys lekland

När vi kom hem var det dags för mat, tvättstuga, lucköppning, lördagsgodis och nu TV-soffan. Imorgon blir det söndagsdistans och ett par tunga namn har aviserat planerad närvaro. Själv hade jag tänkt asfalterade vägar nu när snön nyss ramlat ner och det varit lite blött som ska frysa på i natt (Darvell har bloggat några bilder från Dalaskogarnas snöläge). Minst två av de andra har dock små skogsvägar i tankarna så det kan bli ett jävla äventyr av det hela. Intensiteten ska dock inte vara lika hög som tidigare söndagar, men vi får väl se hur det blir med den saken...

Här får ni mycket lördagsmusik:

Lucka 10


Fråga 1:
Vilket av följande cykelmärken har jag INTE cyklat på?
Cyclepro
Bianchi
Avanti
LOOK
TREK
Stevens
Ridley
Gary Fisher
Parkpre

Fråga 2:
Maxim har en rosa flaska, vad kostar den?

Skicka in dina svar till adventskalender@henrikoijer.com Reglerna hittar ni här. Vill du se alla inlägg som har med adventskalendertävlingen att göra så klickar du här.

2011-12-09

Lucka 9


Fråga 1:
Jag syns i reklamen för en ny testcykel från Monark som skall lanseras i början av 2012, vad har den för modellbeteckning?

Fråga 2:
Vad kostar Mad Fairys toppluvor för vuxna?

Skicka in dina svar till adventskalender@henrikoijer.com Reglerna hittar ni här. Vill du se alla inlägg som har med adventskalendertävlingen att göra så klickar du här.

Nu: snö! Snart: regn?

Just nu faller tösnön tungt här i Falun, tyvärr säger väderprognosen att temperaturen ska krypa över nollan och snöandet ska övergå till regn. Vilken misär! Jag vill ju ha ett vackert vinterlandskap och inte någon brun sörja. Jag hoppas verkligen att prognosen har fel. Med ett par decimeter nysnö i eftermiddag skulle det kunna byggas en riktigt mäktig snöborg!

Nu över till något helt annat: Min vikt har under en ganska lång period (någon månad?) legat kring 70 kilo, plus/minus något hekto. Fint så, men jag har ju funderat lite på när träningen ska börja göra resultat på vågen. Igår fick jag se resultat, jag har gått UPP ett kilo och väger nu 71. Än är det ingen fara på taket (varifrån kommer det där uttrycket egentligen!?) då jag ju knappast svälter mig själv. Tvärt om. Men vid 72 drar jag min gräns, det blir så jobbigt för en energimissbrukare som jag att gå ner till den vikt jag vill ligga på annars.

Avslutningsvis vill jag säga ett stort grattis till min fru som fyller år idag: Grattis älskling!

2011-12-08

Coolt att cykelpendla

Innan jag slutade idag så kollade jag på termometern på Internet som sa -8 och temperaturen såg ut att sjunka snabbt. Termometern på jobbet sa -6 och visst var det lite friskt ute. Hade finsällskap i form av Stark-Jeppe som cyklar lite drygt två timmar så här på vilodagen, själv räknar jag det här som ett av mina få träningspass. Vi snackade mycket om träning och tävling hela vägen hem. Väl hemma i Falun visade hemmatermometern -10. Egentligen var jag klädd för en temperatur kring nollan men hade som tur var lobster-handskarna och en Buff på jobbet. Förstod att det skulle bli kallt så som ett mellanlager tog jag på mig min tröja som jag haft på jobbet och det var nog tur det!
Har varit på Knatteskuttavslutning med Filip och fick då 45-50 minuter att börja sammanställa en topplista på för adventskalendertävlingen. Det är dock långt kvar innan den är klar...

Lembit goes PRO

Du kan läsa en nyhetsartikel om den alltid så varme och ödmjuke cyklisten Johan "Lembit" Landström här. Den handlar om att laget som Johan tävlar för, Team Cykelcity, ska få tävla i Driedaagse van West Vlaanderen som är en jättestor tävling i Belgien. Johan bor i Falun men älskar givetvis beligen eftersom han är en tuffing och detta lopp kan vara hans stora chans att visa upp sig för alla de största proffslagen. Därför ska han från mitten av januari och fem månader framåt satsa på cykel på heltid.

Lucka 8


Fråga 1:
Vilken placering fick jag på landsvägs-SM 2011?

Fråga 2:
Dom 45 gram lätta snabbkopplingarna från Aerozine som Kvalitetstid skänker till adventskalendertävlingen finns i ett par olika färger, vilka?

Skicka in dina svar till adventskalender@henrikoijer.com Reglerna hittar ni här. Vill du se alla inlägg som har med adventskalendertävlingen att göra så klickar du här.

2011-12-07

Facit fråga 3-6

Hej alla glada bloggläsare!

Den här adventskalendertävlingen blev ju så mycket populärare än jag väntat mig. Så en topplista får ni nog vänta på då det ju blivit ett antal hundra mejl med svar. Men ett facit för frågorna som jag ännu inte redovisat kan jag ge er, så ni får en uppfattning om hur många rätt just du har.

Lucka 3:
3:e februari 2007 vann jag senast en cykeltävling. Det var Nokian Winterclassic, eller Snögloppet som den också hette, i Ludvika och du kan läsa mer här. Fem dagar senare föddes min son Filip.
Bianchis samarbetspartners i Sverige är: Lassi Karonen, Motala AIF, Annie Thorén, Henrik Öijer, Dala Sports Academy, Sport Support Center, Vätternrundan, Vansbro Utbildnings Center och Grönklitt.

Lucka 4:
Min tid på Vätternrundan 2007 var 7:12 och till 2012 är 34 cyklister anmälda i Conti Test Team.

Lucka 5: 
Just nu har jag en Sony Ericsson Xperia Neo och Team Winter hos Dalarnas Äventyrscentrum kostar 600:-/person.

Lucka 6:
Jag gled igenom Vasaloppet på 5:46, mycket tack vare kanonskidor och man kan handla Vitargo hos Handla Vitargo genom att ringa eller skicka mejl.

Hej vintern!

Kidzen har välkomnat vintern med två timmar snölek. Nu har vi ätit mat och julkalendern är inte långt borta. Härligt med lite vit snö som lyser upp på flera sätt!

Lucka 7


Fråga 1:
Vilken är min bästa tid på testträningsrundan Skuggarvstempot?
1. 28:40
X. 29:01
2. 29:14

Fråga 2:
High Chaparral CycleCamp skänker två platser till deras Cyclecamp till denna adventskalendertävling. Vilka datum pågår High Chaparral CycleCamp?

Skicka in dina svar till adventskalender@henrikoijer.com Reglerna hittar ni här. Vill du se alla inlägg som har med adventskalendertävlingen att göra så klickar du här.

Nu kommer snön

Den här gången tror jag den är här för att stanna. Vad tror ni?

2011-12-06

Ny våg - julklappstips? +ANNAT!

Jag är ju inte sjukt viktnördig eller så när det kommer till cyklar och cykelprylar, men jag gillar ändå att ha koll på vad grejerna jag har väger. Hade en "fiskevåg" tidigare som jag köpt på någon lågpriskedja, men den fungerade rätt dåligt mot slutet och krävde batterier som aldrig fanns i någon butik. Så nu har jag skaffat mig en ny våg som drivs med två AAA-batterier. Det kanske inte blir årets julklapp, men en julklapp som passar till de flesta cykelintresserade. Man måste ju inte väga cyklar heller, vågen fixar upp till 44 kilo så man kan använda den till mycket och den kostar bara 119:-. Enligt Coolstuff.se så är den ju enligt titeln en bagagevåg men jag har vägt ungarna med den också. Det första jag vägde var vintercrossen, fullt utrustad väger den nu 12.66 kg. Bara dubbdäcken gjorde cykeln 1.05 kg tyngre! Sadelväskan väger ju in på knappa 900g så den ser ju också till att hålla vikten hög. Vintercyklar ska väga mycket, det är ju sen gammalt det.

Eftersom ni inte bara vill läsa om prylar utan också om mitt fantastiska liv så kan jag berätta att jag har väldigt mycket på jobbet just denna vecka och början på nästa. På fredag skall jag dessutom flytta ur mitt kontor för att vi ska flytta runt lite personal i våra lokaler. Detta gör att jag kommer bli utan fast plats en stund och kommer först hålla till inne hos chefen för att sedan flytta till ett rum som blir ledigt innan jag till slut flyttar in i det rum jag skall ha.Tre flyttningar på kort tid alltså. På måndag morgon jobbar jag i Falun då vi sjösätter en ny busslinje (709) och själva hållplatsskyltningen ligger ju på mig. Dessutom har jag hand om en del med alla anslag och stolptidtabeller. Tittar ni på en busstidtabell på en busshållplats i Dalarna någon gång så är det rätt troligt att jag haft ett finger med i spelet där. Högst troligt faktiskt. Så, då vet ni allt om mitt jobb också.
Har bland annat ordnat ny topptavla åt denna hållplats och skall montera upp den tidigt på måndag morgon.

På det mer personliga planet är jag rätt nöjd men trött. Idag somnade jag på bussen när vi kom in i Falun, tack och lov vaknade jag när bussen stod på den hållplats där jag skulle av! Hade ju inte blivit kul annars då jag skulle med nästa buss för att hinna hämta barnen på dagis.
På väg hem från dagis så lekte barnen på de flesta isfläckar som fanns, för att inte säga alla isfläckar som fanns. Det är mer givande att gå hem från dagis än att åka buss, bil eller till och med cykel. Om barnen är på humör vill säga. Man får lite kvalitetstid med dom och dom får lite extra tid ute i friska luften.
Enligt yr.no ska det komma lite snö i morgon, ser fram emot det. Gillar ljuset och att allt blir så vackert med lite snö på. Nu verkar dock inte bli så mycket enligt prognosen, den visade mer tidigare idag.
När vi kommit hem så gjorde jag i ordning mat och så duschade jag Ebbah innan julkalendern började på TV. När jag var i soffan med barnen så somnade både Ebbah och jag. Jag vaknade och märkte att hon somnat med sin arm på mig. Mysigt. När jag var säker på att hon sov djupt så bar jag inne henne till hennes säng. Filip mer en kvällsmänniska, vilket inte alltid är så bra när man är liten, behöver sova mycket och ska upp tidigt om dagarna. I helgen var deras mormor på besök också och då blir det alltid lite extra sent på kvällarna.
Själv är jag ju också i grund och botten en kvällsmänniska, vilket krockar lite med min nya vana att gå upp kring fem på morgonen! Det blir ju lite tufft i längden om jag inte går och lägger mig tidigt och sedan går upp tidigt. Nu är det bara tisdag och jag skulle kunna somna ståendes på händer så trött som jag är. Så nu blir det några vörtbrödmackor med ost och bums i säng. God natt!

Lucka 6


Fråga 1:
Efter tolv års frånvaro från skidspåren gjorde jag en satsning på Vasaloppet efter avslutad cykelkarriär. Med en överkroppsstyrka som en daggmask tog jag mig ändå runt och klarade min målsättning, vad hade jag för tid på Vasaloppet?
1. ca: 4:58
X. ca: 5:46
2. ca: 5:57

Fråga 2:
När du köper din Vitargo hos Handla Vitargo så finns det två sätt du kan beställa på, vilka är det?

Skicka in dina svar till adventskalender@henrikoijer.com Reglerna hittar ni här. Vill du se alla inlägg som har med adventskalendertävlingen att göra så klickar du här.

Lugn och fin

Morgonen bjöd på första riktiga kallcyklingen för året. Tog det ganska lugnt, fint det med ibland. Frös inte så himla mycket ändå, blir nog ännu en bra vinter det här.
Dagens lucka kommer 09:30 så vi ses väl då igen?

2011-12-05

Ännu en bild från igår

Jesper har vid fototillfället tillfälligt kört sönder gruppen som här är på väg att återsamlas. På söndag ska vi försöka ta det lite lugnare, jag ska hålla igen och Jeppe får väl återgå till mycket träning och ett glas mjölk till frukost. Det vore kul om vi blev fler än sju!
Sitter på bussen just nu och är väl snart hemma. Har lyckats överleva på endast en banan till lunch, vilket troligtvis leder till överkompensation i form av sjukligt frossande i kväll. Åt frukost före halv sex i morse så jag sitter just nu och funderar på vad jag ska trycka i mig.
Lussekatter och vörtbröd känns som dagens vinnare. Det finns väl inget bättre än vörtbröd?

Lucka 5



Fråga 1:
Vilken mobiltelefon har jag just nu?
1. Sony Ericsson Xperia Arc
X. Sony Ericsson Xperia Active
2. Sony Ericsson Xperia Neo

Fråga 2:
Hos Dalarnas Äventyrscentrum kan man boka en lagaktivitet som heter Team Winter, vad kostar den per person?

Skicka in dina svar till adventskalender@henrikoijer.com Reglerna hittar ni här. Vill du se alla inlägg som har med adventskalendertävlingen att göra så klickar du här.

2011-12-04

Din stora chans att påverka svensk cykling

SCF:s styrelse behöver nytt blod. Det handlar om 2-3 platser som skall tillsättas och du har chansen att ta en av dom platserna. Hör av dig till din förening med ditt intresse, senast 15:e januari ska valberedningen ha fått förslag från distrikten och föreningarna. Styrelsen idag är följande: http://iof1.idrottonline.se/SvenskaCykelforbundet/OmForbundet/Styrelse1/
Jag skulle gärna vara med och skulle finna det väldigt lärorikt, kul och utvecklande. Tyvärr känner jag samtidigt att jag i nuläget inte har tid för ett sådant uppdrag. Men om några år är jag säkert där. Att bara sitta hemma och gnälla på vad som görs eller inte görs utan att själv försöka påverka är ju helt meningslöst.
Så fundera lite på om du eller någon du känner skulle passa i Svenska Cykelförbundets styrelse och be sedan din förening att nominera. Se så!

Jag drömde för övrigt i natt att jag fått ett mejl från Dalarnas Cykelförbund där det stod att jag blivit invald i styrelsen, detta utan att jag blivit tillfrågad. Jag tänkte varken "Ja!" eller "Åh nej!" utan bara "Hur ska jag förklara det här för min fru". Att jag ens har drömmar om DCF?

Vinterdistans #4

Idag var jag ute i så god tid att jag hann ta ett kort på väg till samlingen, gårdagens regn hade övergått till dagens is och på Postenparkeringen var jag med 4-5 minuter till godo!

Vi var sju vid starten vilket är nytt deltagarrekord, men i Rexbo delade vi upp oss och fem av oss åkte den längre rundan. Här är det PP på en grusväg som jag inte hade cyklat innan idag.

Här samlar vi ihop oss igen på slutet av gruspartiet som innehöll en hel del blankis och dagens enda lilla snöfall.

Flottbron i Gagnef var målet med turen och nu var vi på väg hemåt igen. Läsk-Jeppe hade provat det där med frukost idag och var nu Stark-Jeppe hela dagen lång.

Här satt jag längst bak för första gången under rundan. Spenderade en hel del tid inledningsvis med att sitta i täten. Det kostade givetvis på en del för mina motionärsben. Det kändes bra i 2½ timme, sedan blev det lite jobbigare och efter dryga tre timmar var det bra trötta ben. När jag kom hem var jag helt slut, så det var väl en väldisponerad runda. I blått: Magnus Johansson, i rött Jonas Bergkvist, Läsk-Jeppe i gult och Stefan Snell i grönvitt. Triatleterna Magnus och Jonas skulle hem och ladda om inför löpintervaller senare idag...

Distans: 98.38 km
Tid: 3:42:25
Medelfart: 26.5 km/h
Höjdstigning: 1,061 m
Medelpuls: 152 (77.6%)
Maxpuls: 176

Såg precis Magnus Darvell bli 25:a i Igorre, Spanien. Kanonbra resultat där! Kul för grabben att slitet han lägger ner år efter år ger något tillbaka också.

Lucka 4



Fråga 1:
Vilken tid hade jag på Vätternrundan 2011?
1. 7:12
X. 7:15
2. 7:17

Fråga 2:
Hur många cyklister skall köra med Conti Test Team på Vätternrundan 2012?

Skicka in dina svar till adventskalender@henrikoijer.com Reglerna hittar ni här. Vill du se alla inlägg som har med adventskalendertävlingen att göra så klickar du här.

2011-12-03

NHL-cykling, Livestream imorgon och några rätta svar

Idag har jag gjort något jag kanske får ångra imorgon. Jag har kört testcykel dagen innan söndagsdistansen. Det kommer alltså bli ganska så hård cykling tre dagar i följd vilket borde kunna göra kaos med en motionär som jag. Eftersom det känts så bra tre söndagar i följd känner jag att jag har lite marginal att experimentera med. Dessutom har jag tränat så lite denna vecka så nu blir det i alla fall fyra pass vilket är helt okej. Det blev 2*20 minuter på 280 watt. Kändes kontrollerat och bra, är nog redo för 290, men benen gör ont nu på kvällen så lite tog dom nog allt, dom där intervallerna. Det var premiär för mig på Falu CK:s "nya" testcykel som kom till lokalen i tisdags, ett visst NHL-lag har haft den före oss på ett läger här i Sverige. 
Svinfint. Kul att kunna se kadensen hela tiden och inte behöva räkna och höfta fram wattsiffrorna. Nu är det bara att kolla pendeln, ställa in rätt kp i displayen och ha full koll på watten under träningen. Eftersom det varit fullsatt på testcykelträningarna så är den nog väldigt välkommen även för de yngre förmågorna.

Imorgon är det CX-världscup med Darvell på startlinjen i spanska Igorre. Det är väl nästan läge för en topp-30 nu? Kan ju inte gå fel med Adam som mekaniker? Tävlingen börjar 13:30 och ni kan nog se den här eller här. Tydligen är det en stor fest på hotellet där Belgiska och Tjeckiska landslaget bor, kan vara trötta cyklister som gör upp om segern imorgon...

Jag kom på att ni kanske vill veta dom rätta svaren i adventskalendertävlingen? Jag ber om ursäkt till alla er som skrivit någon hälsning eller liknande i era inskickade svar, men med 150-200 svar om dagen så har jag inte tagit mig tid att läsa igenom så noga och svara på dom. Ni får gärna skicka ett mejl utanför tävlingen med en hälsning annars, så ser jag den lite lättare.
Lucka 1:
Cykelfjant heter jag på Twitter och 9995:- kostar testcykeln hos Aktivitus (ni som tagit med fraktkostnad får också rätt).
Lucka 2:
8:a blev jag på Långlopps-SM 2009 och 60 kronor kostar en burk av Bertilssons honung.

I am a cyclist


Okej. Gammalt för er hyperinsatta cykeltöntar, men för övriga kan detta vara informativt och jättekul! Filmklippet förklarar på ett pedagogiskt sätt vad som skiljer cyklister från andra människor.

Lucka 3


Fråga 1:
Vilket år vann jag senast en cykeltävling?
1. 2003
X. 2005
2. 2007

Fråga 2:
Bianchi i Sverige har ett antal samarbetspartners, jag vill att du nämner tre av dom.

Skicka in dina svar till adventskalender@henrikoijer.com Reglerna hittar ni här. Vill du se alla inlägg som har med adventskalendertävlingen att göra så klickar du här.

Tre sätt att plåga benen på

I torsdags stod jag i mässmonter och grisade ner benen totalt, igår på jobbet åkte jag upp ca 70 liter E85 vilket inte heller är något saftkalas för benen och avslutningsvis hetspendlade jag hem från jobbet med tung ryggsäck. Variation förnöjer. Kul med sådant intresse för adventskalendertävlingen, fick in ca 170 svar dag 1! Gårdagen har jag ingen riktig koll eftersom Internet-uppkopplingen här hemma är ungefär lika stabil som Greklands ekonomi. När det går att göra en topplista så ska jag göra det, men då måste jag kanske börja med svårare frågor först?

2011-12-02

Helg!

Därmed också dags att cykla hem cykeln som jag tog till jobbet i måndags. Detta blir med andra ord veckans andra cykelpass!

Lucka 2


Fråga 1:
Vilken placering fick jag i Långlopps-SM, som också var min sista tävling som elitsatsande, september 2009?
1. 4
X. 6
2. 8

Fråga 2:
Att Bertilssons honung säljer 12 burkar för 650:- vet vi ju alla, men vad är priset för en burk?

Skicka in dina svar till adventskalender@henrikoijer.com Reglerna hittar ni här ( OBS ändringar från igår morse! ). Vill du se alla inlägg som har med adventskalendertävlingen att göra så klickar du här.

2011-12-01

Falunborlängemässan 2011

Efter en heldag ståendes på ett betonggolv är ju varken benen eller ryggen speciellt stöddiga. Kul ändå med mässa. Att vara på mässa och få lön är ju bara för bra! Folk är så positiva och sociala på mässor, det gäller ju att nätverka och knyta nya kundkontakter och då tjänar ju ingen på att stå som telefonabonnemangssäljare i sina montrar... Träffade faktiskt en hel del cykelkändisar också varav ett par av dom är med på bilden här ovanför.

Lucka 1

Vi börjar med tävlingsreglerna. Varje dag kommer ni få två frågor att besvara, varje rätt besvarad fråga ger ett poäng. Den som har flest rätt när tävlingen avslutas vinner och får välja pris först, den som blir tvåa får välja pris efter vinnaren och den som blir trea får välja pris efter tvåan och så vidare. Det finns 24 priser, de 20 främsta i tävlingen får pris, de sista fyra priserna lottas ut bland alla som deltagit. Man får inte svara flera gånger på samma lucka och man måste svara på frågorna under aktuellt dygn: lucka 1 svarar man på den 1:a december, lucka 2 svarar man på den 2:a december och så vidare. När Julafton blir till Juldagen så avslutas tävlingen.

Fråga 1:
Vad är mitt nickname (namn) på Twitter?
1. Cykelfjant
X. Cykeltrams
2. Cyklisten

Fråga 2:
Aktivitus som sponsrar tävlingen säljer också testcyklar från Monark, vad kostar en Ergomedic 828E Strip hos Aktivitus?

Skicka in dina svar till adventskalender@henrikoijer.com

[Detta inlägg kan komma att redigeras i efterhand men frågorna och svaren står kvar]
Vill du se alla inlägg som har med adventskalendertävlingen att göra så klickar du här.

2011-11-30

God afton!

Allt är så mörkt och blött ute nu, så jag bjuder på en härligt somrig bild från den 23:e augusti istället. Backintervaller på Grejsarberget, fina grejer det!

Så där ja, ni har väl alla sett prisbordet för adventskalendertävlingen? Det är så himla kul att så många ville vara med. Om jag tjatat lite mer om det på bloggen och andra sociala medier så hade jag nog fått ännu fler priser eftersom jag fick nya sponsorer varje gång jag tog upp adventskalendertävlingen. Ännu ännu fler hade jag kanske fått om jag själv kontaktat företag och frågat om priser, men något ska vi ju ha kvar att göra till nästa år också. Tävlingsregler kommer med första "luckan" imorgon.

Har lämnat barn på dagis, jobbat, lagt barn, handlat och fyllt på med motorolja och spolarvätska i Bin Saaben idag. Kanske ingen jättespännande dag, men alla dagar är unika!
Har haft lite kontakt med sponsorer till tävlingen och ett par events som jag blivit bjuden till. Ett är jag riktigt sugen på att besöka, men det är mitt på dagen mitt i veckan så det kan bli svårt. På jobbet så var jag och den som är försäljningsansvarig på företaget in till Falun och Främby Hallar där vi ställde i ordning en monter, imorgon hittar ni mig på Falunborlängemässan.
Ah! Just ja. Idag beställde jag fem nummer av Cykeltidningen Kadens också. Har inte prenumererat på den på evigheter om jag ska vara ärlig. Brukar gratisläsa den lite här och där men det är ju så härligt att få hem tidningar man gillar med posten. Fick ett erbjudande på mejlen som var för bra för att tacka nej till, annars är ju reklam-mejl inte något jag brukar kasta mig över. Men hos BraMagasin.se får man 5 nummer för 99:-, ganska bra med tanke på att 6 nummer kostar 339:- om man beställer via Kadens hemsida. Finns andra tidningar också, fynda som julklapp till dig själv eller någon du känner.

Appropå allt och inget så har jag nu 290 följare på Twitter, du kan väl bli en av mina följare?