Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-12-07

Facit fråga 3-6

Hej alla glada bloggläsare!

Den här adventskalendertävlingen blev ju så mycket populärare än jag väntat mig. Så en topplista får ni nog vänta på då det ju blivit ett antal hundra mejl med svar. Men ett facit för frågorna som jag ännu inte redovisat kan jag ge er, så ni får en uppfattning om hur många rätt just du har.

Lucka 3:
3:e februari 2007 vann jag senast en cykeltävling. Det var Nokian Winterclassic, eller Snögloppet som den också hette, i Ludvika och du kan läsa mer här. Fem dagar senare föddes min son Filip.
Bianchis samarbetspartners i Sverige är: Lassi Karonen, Motala AIF, Annie Thorén, Henrik Öijer, Dala Sports Academy, Sport Support Center, Vätternrundan, Vansbro Utbildnings Center och Grönklitt.

Lucka 4:
Min tid på Vätternrundan 2007 var 7:12 och till 2012 är 34 cyklister anmälda i Conti Test Team.

Lucka 5: 
Just nu har jag en Sony Ericsson Xperia Neo och Team Winter hos Dalarnas Äventyrscentrum kostar 600:-/person.

Lucka 6:
Jag gled igenom Vasaloppet på 5:46, mycket tack vare kanonskidor och man kan handla Vitargo hos Handla Vitargo genom att ringa eller skicka mejl.

3 kommentarer:

  1. Aktivitus och Monark kan man ju klassa som samarbetspartners? Iallafall om man benämner/frågar efter det utan att definera det noggrannare. Jag kräver rätt på mitt svar! :)

    SvaraRadera
  2. Gött, ser bra ut. Du kan sätta in pengarna + ANNAT redan uu.
    /AJ

    SvaraRadera
  3. Tack för facit nu svarar kag på de frågorna missat :)

    SvaraRadera