Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-12-17

Mange Makers och facit i adventskalendertävlingen


En miljon visningar på fem dagar, Youtubefenomenet Mange Makers nya hit: Mange bjuder!

Facit lucka 7-16
7: Min bästa tid på Skuggarvstempot är 29:14 och High Capparal Cyclecamp pågår 13-15 april
8: Jag blev 90:e på SM-linjet 2011 och Kvalitetstid säljer Aerozines snabbkopplingar i rött och svart
9: LC7 heter Monarks nya testcykel där jag fick vara med och fotas med skapelsen och Mad Fairys toppluva för vuxna kostar 95:-
10: Jag har inte cyklat på LOOK och en Rosa Maximflaska kostar 40:-
11: År 2000 körde jag min första CX-tävling och Meridas sponsorprojekt är: Merida Multivan Team, Team Merida Sverige, Team Kalas och Merida Grassroots
12: Min frus bloggadress är http://ronyaponya.blogg.se och Skiers AB tillhandahåller bland annat följande aktiviteter: Isklättring, bäversafari, paddling, cykling, klättring och femkamp
13: Jag har som mest haft 1687 unika besökare på ett dygn och ni ska kontakta Johan på TCM om ni vill jobba där
14: 23:e juni blev jag Dalarnas Bloggare 2011 och Östers Cykel har öppet Måndag-fredag: 11-18 och de har lunchstängt 13:30-14:30
15: Min bästa placering i Finnmarksturen är 5:a
16: Innebandy var den sport jag höll på med före cyklingen

I de frågor där jag kan ha varit lite otydlig eller om frågan kunnat tolkas olika har jag varit snäll i bedömningen.

2 kommentarer: