Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-12-22

Ksjejeifielkqhh

Om man ska tro Twitter så är det många fler än jag som tänker "ÄRTRÖR!" när jag ser denna
Dagens lunch: bläckfisk, räkor och musslor i en tomat och vitvinssås. Inte så gott faktiskt, pannkakorna efteråt däremot...
Efter jobbet åkte vi till Lager 157 för en lugn shoppingtur...

Hej och godnatt bloggen!
Jag har redovisat minussiffror på sömnkontot ett tag nu och natten till idag bjöd på lite drygt fyra timmar. Börjar därmed bli lite jobbigt för mig nu och jag har därför gått och lagt mig. Ska sova lite mer än 4 timmar hoppas jag på, men med förkylda småbarn finns inga garantier. Imorgon jobbar jag halvdag, sedan är jag ledig till nästa fredag då jag går in och river av en till halvdag. Ska bli så skönt med lite ledighet faktisk. Men nu ska jag sova, ny dag och nya äventyr väntar imorgon

2 kommentarer: