Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-11-30

God afton!

Allt är så mörkt och blött ute nu, så jag bjuder på en härligt somrig bild från den 23:e augusti istället. Backintervaller på Grejsarberget, fina grejer det!

Så där ja, ni har väl alla sett prisbordet för adventskalendertävlingen? Det är så himla kul att så många ville vara med. Om jag tjatat lite mer om det på bloggen och andra sociala medier så hade jag nog fått ännu fler priser eftersom jag fick nya sponsorer varje gång jag tog upp adventskalendertävlingen. Ännu ännu fler hade jag kanske fått om jag själv kontaktat företag och frågat om priser, men något ska vi ju ha kvar att göra till nästa år också. Tävlingsregler kommer med första "luckan" imorgon.

Har lämnat barn på dagis, jobbat, lagt barn, handlat och fyllt på med motorolja och spolarvätska i Bin Saaben idag. Kanske ingen jättespännande dag, men alla dagar är unika!
Har haft lite kontakt med sponsorer till tävlingen och ett par events som jag blivit bjuden till. Ett är jag riktigt sugen på att besöka, men det är mitt på dagen mitt i veckan så det kan bli svårt. På jobbet så var jag och den som är försäljningsansvarig på företaget in till Falun och Främby Hallar där vi ställde i ordning en monter, imorgon hittar ni mig på Falunborlängemässan.
Ah! Just ja. Idag beställde jag fem nummer av Cykeltidningen Kadens också. Har inte prenumererat på den på evigheter om jag ska vara ärlig. Brukar gratisläsa den lite här och där men det är ju så härligt att få hem tidningar man gillar med posten. Fick ett erbjudande på mejlen som var för bra för att tacka nej till, annars är ju reklam-mejl inte något jag brukar kasta mig över. Men hos BraMagasin.se får man 5 nummer för 99:-, ganska bra med tanke på att 6 nummer kostar 339:- om man beställer via Kadens hemsida. Finns andra tidningar också, fynda som julklapp till dig själv eller någon du känner.

Appropå allt och inget så har jag nu 290 följare på Twitter, du kan väl bli en av mina följare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar