Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-11-01

Cykel

Idag har jag jobbat mig till Vansbro och gjort en bra arbetsdag. Åt lunch med Mats från Monark där i byn. För mig innebär en bra arbetsdag över 400 hållplatsfoton och idag blev det 426 stycken.
När jag kom hem så spelade Filip och jag innebandy ute på gården. Efter en tät och intensiv match så slutade det med en 6-4 vinst till honom. Barn har en sådan grym utvecklingskurva. Han har blivit många gånger bättre än i somras, och då har han ändå inte spelat speciellt mycket.
Nu är det strax mat i det Öijerska residenser och sedan ska jag iväg på ekonomi-möte med Falu CK's styrelse. Tänkte skarva på med lite träning på det. Är nog rätt trött redan när jag sätter mig på Monarken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar