Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-11-28

Vinterpendling!

Jo, jag ÄR pigg klockan 05:02 på morgonen!

Isfest på parkeringen

Oplogat i Smedsbo och nej, det är inte min lampa som lyser upp...

Siffror. När jag lämnade Falu C så trodde jag på en tid kring 1:40, kunde sedan räkna ner till 1:24, 1:20 och ungefär halvvägs satte jag en prognos på 1:15. Skönt att underlaget inte var som i Falun hela vägen...

Skönt att trampa gårdagen ur benen. I Falun och Borlänge hade slasken frusit på med härliga is-spår efter cyklister, fotgängare och bilister som följd. Längs rv. 293 hade man plogat från Falun till korsningen Aspeboda/Skog vilket givetvis var väldigt uppskattat, rätt ambitiöst att ploga vinterns första två centimeter snö. Mindre kul när plogningen sedan upphörde givetvis, men ensam är stark!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar