Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-11-18

Testcykelträningar i klubblokalen

Nu på tisdagen den 22:a november drar Falu CK igång med testcykelträning.Träningen kommer att ske i klubblokalen på Daljunkaregatan 7, tisdagar och torsdagar klockan 19:00. Alla klubbmedlemmar är välkomna, men ungdomar ges förtur om det skulle bli fullt.
Ansvariga för träningen är: Dan Helin (danhelin91@gmail.com) och Sebastian Stenberg (s_freerider@hotmail.com)

Äntligen blir det lite liv och rörelse i lokalen! Är fler klubbmedlemmar intresserade av att utnyttja testcyklarna i lokalen så har jag snart några extra nycklar, hör av dig!

1 kommentar:

  1. Hej Henrik

    Den 26/10 vann jag en Sony Ericksson Xperia Active i en utlottning som du hade i din blogg, och jag lovade skriva en recension om telefonen efter två till tre veckor.

    Jag kan säga att jag blev väldigt glad när jag blev dragen som vinnare.

    Men efter tre veckor så har telefonen inte hittat till Fors än, och det är svårt att skriva en recension om man inte får telefonen.

    Jag har försökt att ringa och sms dig och får inget svar och skriver därför här och berättar att i dag om en liten stund kommer jag och min son åka först till Borlänge och sedan igenom Falun när vi ska åka och jaga, så om du vill kan vi träffas så slipper du skicka den.

    Du kanske vill åka med till Falun från Borlänge om du är där.

    Du kan väll höra av dig.

    MVH

    Thomas Sivars
    070-3740466

    SvaraRadera