Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-11-04

Inte bara skurhink och stapelbara stolar

Jag talar givetvis om utsikten från testcykeln i klubblokalen. Jag har plockat fram inredningsarkitekten i mig och  har på väggen hängt upp något vackert att vila ögonen på samt införskaffat en ljudanläggning av senaste sort. Nu är det dock en träningslokal och inget vardagsrum, så vad tycker ni? Har jag gjort det för mysigt? Skurhinken, stolarna och ljudet från Monarken var ju ganska fostrande.
Just ja, jag satt ju en stund på cykeln också, dock inget att skriva hem om. Skitkropp.

2 kommentarer:

  1. Saknar en klocka på väggen där sekunderna tickar långsamt fram. tick tack! Vet inte hur många timmar man satt på -80 talet och stirrade på den där klockan och slet för attt intervallen skulle ta slut! :0)

    /Magnus Tynnstedt

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte på det när jag skissade på inredningen. Minns också det där vägguret som man stirrade sönder. Nu för tiden har väl egna armbandsur, så därför köpte jag ingen klocka. Kanske var ett misstag?

    SvaraRadera