Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-11-08

Mot Älvdalen, Särna, Idre, Grövelsjön, Flötningen och Mörkret!

Med mig på resan tar jag portionsförpackat havregryn och löpargrejer. Tänkte nämligen prova det här med att springa igen, nu när http://www.Xperiathon.com närmar sig i ruskig fart. Kommer sova på vandrarhem i natt och sedan ta mig hem via Sälen imorgon. Förväntar mig givetvis att få se massor av härliga saker och platser på denna resa.
Har ni tips på matställen, caféer, härliga platser eller sevärdheter på något av ställena jag nämner i rubriken så måste ni tipsa mig!

4 kommentarer:

  1. Cyklar Du och har löpargrejer med dig? Nu hänger jag inte riktigt med!

    SvaraRadera
  2. Jag ska jobba, inte cykla. Tyvärr.

    SvaraRadera
  3. STF:s vandrarhem i Särna (Sjukstugevägen) har jag varit på 2004.
    Fint käk och en rejäl bastu.
    Rekommenderas!

    SvaraRadera
  4. När du är i Mörkret så passa på att besöka
    Sveriges Högsta Vattenfall på 93 meter. Vattnet faller helt fritt 70 meter

    Anders

    SvaraRadera