Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-11-18

Testade något nytt

Jag är nöjd, även om mobilen försökte hånas när jag skulle hävda mig på sociala medier efteråt

Jag har haft det svårt med långa intervaller på testcykeln ett ganska långt tag nu och har därför satt en begränsning på fyra minuter långa intervaller för att inte spränga mitt psyke totalt. Långa intervaller är dock något som är bra och som jag behöver, så idag gick jag ner i klubblokalen för att bränna av fyra kvartar. Istället för att sikta på någon speciell effekt och hoppas på en okej känsla så gick jag istället in för att sikta på en bra känsla och hoppas på en okej effekt.
Nu är jag nöjd med genomförandet, känslan och utmattningen som benen fick smaka på.
Tävlingsmänniskan i mig vill ju jämföra mina siffror nu mot när jag var elitaktiv och mot alla andra snabbingar, men jag måste försöka släppa det där och jobba med det jag har här och nu istället.

1 kommentar:

  1. Ja, vi får det tufft när vi testcyklar som 80-åringar om vi inte kan släppa "det där".

    SvaraRadera