Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-11-26

Testade gränsen och hittade den


Hej och god morgon på dig! 

Igår så körde jag 4x4 minuter, eller det var åtminstone planen. Som ni kanske ser i grafen ovan så blev det inte riktigt så. Jag gick ut för hårt vilket gjorde att jag i den tredje intervallen fick slå av, sänka motståndet men jag var ändå så rökt att jag vek ner mig i den fjärde. Nu vet jag hur hårt jag inte kan köra dessa intervaller än. Perioden fram till årsskiftet består lite av att hitta rätt nivåer på mina pass så allt är i sin ordning och jag lär mig om hur jag ligger till. 

Jag tog en förmiddagspromenad igår, tre tappra vintercyklister passerade mitt hus precis när jag kom ut.



Efter min träning så fick jag med mig min dotter Ebbah på en lunch i den nyöppnade ChopChop-restaurangen här i Falun. Det är den första ChopChop-restaurangen med det nya designkonceptet. Riktigt trevligt och god mat i vanlig ordning. Cråfflan efteråt gick inte av för hackor heller. 

Efter att ha ätit en stärkande måltid så besökte jag tre av kommunens bilhandlare. Jag ska köpa mig en bil och vill givetvis att det blir rätt. 

När jag bilhandlarna hade stängt för dagen så kollade jag ikapp lite på crossen. Det fina med att kolla ikapp är att man kan hoppa fram lite i sändningen så jag får se all spänning men på kortare tid. 









På kvällen så var jag ut för att hämta in lite ved. Tittade sedan upp mot himlen och såg ett så häftigt och kraftigt norrsken. Helt magiskt fint var det och jag kunde sedan se på sociala medier att det syntes i nästan hela landet. Igår hade jag tur att jag var på rätt plats i rätt tid. 

Idag så ska jag tävla i källaren, min yngsta kommer hit en dag tidigare, jag ska hinna jobba lite, kolla världscupen i cykelcross och så kanske jag hinner med att besöka ytterligare någon bilhandlare. Dagens plan i grova drag. 

Hur ser din söndag ut?


_____________
Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar