Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-11-28

"Ny" bil!


Hej och god morgon på dig!

Vilodag igår så man kunde tro att det inte hände speciellt mycket värt att skriva hem om. Rent cykelmässigt så kan väl det faktiskt stämma också men jag köpte mig en "ny" bil och det är väldigt roligt om du frågar mig. Vi ska stänga den affären idag är tanken och sen så är det mitt namn på registreringsbeviset. 

Idag är jag uppe i svinottan för att få till ett pass löpning. Dels för att det är skönt att "ha det gjort", dels för att det ska komma snö under dagen och dels för att jag har lite annat att syssla med i kväll. Så jag rycker löpningsplåstret redan nu. En annan fördel med att träna tidigt idag är att jag hinner återhämta mig lite mer till nästa pass. 

Annars så kan jag konstatera att jag var väldigt hungrig igår. Hela dagen. Vet inte om det berodde på att träningen kommit igång ordentligt, att jag körde riktigt hårt i förrgår eller bara för att jag var trött under gårdagen. Jag åt och åt och åt men det fanns hela tiden sug efter mer. Bra känsla ändå! 

Men nu; tagga löpning! 

På återhörande, hoj! 

_____________
Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar