Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-11-25

Jag är helt hundra!


Hej och god morgon på dig! 

I morse när jag vaknade så hade jag 99 i Body Battery. Så jag bestämde mig för att slumra/sova lite till för att nå 100. Vet inte om det är rimligt att hålla på så men att vila är bra och jag har fått supermycket sömn i natt. Så välbehövligt. Det där med att somna om för att nå 100 är väl lite som alla ni som springer/cyklar ett varv runt huset för att få exakt den där träningstiden som du hade tänkt dig. 

Nåväl, nu är jag alltså helt hundra och det är faktiskt första gången sedan 2:a oktober som jag når 100 i Body battery. Med en välfungerande kropp och ett balanserat liv så ska det inte behöva gå så långt mellan gångerna och framförallt så vill jag vara nära 100 mer ofta. Men jag har haft en infektion som hindrat mig, det har varit superstressigt på jobbet, jag har sovit för lite och dragit igång träningen på 100% efter sjukvilan. Allt sammantaget har gjort att kroppen aldrig riktigt varit på topp. 

Så nu känns det verkligen som att jag är på rätt spår. Träningen har nu rullat på i någon vecka, jag blir starkare, rör mig mer och försöker åtminstone sova ut då och då. Bra signaler och värdefullt för min fortsatta träningsutveckling. 



Igår hade jag en arbetsdag i Rättvik. Möte med ett chefsnätverk på förmiddagen och efter en lunch så valde jag att stanna i Rättvik. Hade två Teams-möten så istället för att stressa hemåt inför nästa möte så körde jag ena mötet från ett café och sedan hann jag gå till biblioteket för nästa möte. Tog sedan bussen hem och fortsatte med det sista hemma. På biblioteket så finns Hattstugan, något som jag minns från min barndom. Härligt att se att vissa saker finns kvar även i en föränderlig värld. 

Vilodag igår, vilket givetvis bidrog till min återhämtning. Idag ska jag ta en promenad, äta lite, träna, kolla på bilar inför bilköp och sedan äta med min dotter. Vi ska gå på ChopChop som har öppnat här i stan. Så det blir nog en bra dag det här. Halvklart väder och 8-9 minusgrader också, friskt och fint! 


_____________
Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar