Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-11-10

Första blocket träning och ett test!



Hej och god morgon på dig! 

Äntligen fredag och äntligen vilodag. Första blocket med träning avklarat efter sjukdomsuppehållet. 
Måndag: 30 min lätt cykling bara för att börja lätt
Tisdag: Jobbpendling 
Onsdag: Jobbpendling
Torsdag: Jobbpendling och test

Pendlingen har gett mig runt två timmar och 20-25 minuter träning per dag. Gårdagens test la till ungefär en timme på det så jag fick ihop tre timmar och 22 minuter igår. Jobbpendlingen är inte så mycket att orda om, Dryga timmen med zon 2 i vardera riktning. Av förklarliga skäl så var benen pigga initialt men igår var det lite mer matta ben. 

Testet jag gjorde gav följande siffror:
68.9 kg
6 sekunder: 952 watt
30 sekunder 751 watt
3 minuter 393 watt
12 minuter 305 watt

På de kortare intervallerna så är siffrorna bra. Tolvminutaren är den jag tappat mest på men jag hade inte tappat så mycket som jag hade befarat faktiskt och jag tror att det där kan jag höja ganska så mycket kommande veckor. 

Positiva nyheter, fredag och vilodag. Det ska jag ha med mig idag, ha en fin dag så hörs vi här imorgon igen. Hoj!

_____________
Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar