Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-11-18

Vinterträningens första bakslag! 😬




Hej och god lördagsmorgon!

Här har vi vaknat upp till en solig och kall morgon med nästan 10 minusgrader utanför fönstret. Jag hann med att äta frukost och göra ett gäng pannkakor innan det var dags för bussen till Gruvrisskolans idrottshall. Där ska Frida spela tre matcher innebandy idag så jag passar på att blogga här. Denna hall var där jag spelade innebandy från årskurs 6 och till gymnasieåldern så jag har spenderat åtskilliga timmar här. 

Igår kväll så skulle jag träna intervaller för första gången denna vinterträning men det blev inte mycket av det. Efter en vecka med mycket stress, mycket jobb och lite sömn så kom vinterträningens första bakslag. Benen och kroppen ville inte alls så jag avbröt efter 18 av dom planerade 52 minuterna. 

Jag hänger inte läpp över detta då jag hade 11 bra dagar innan jag fick ett bakslag. I natt sov jag riktigt länge och bra så nu ska jag vara tillbaka på banan igen. 

Efter matcherna här så ska jag handla och få ihop två timmar träning innan vi dukar fram för tacos till kvällen. 

Hoppas att du får en fin helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar