Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-11-07

Tillbaka i träning igen!


Hej och välkommen till ett nytt blogginlägg! 

Ja, visst gick det. Igår blev det äntligen comeback i cykelsadeln efter 14 raka vilodagar. Dag 1 i mitt vinterträningsprogram kan därmed läggas till handlingarna; 30 minuter lätt cykling. Inga konstigheter alls utan jag trampade på och kollade ett avsnitt av En plats i solen när jag cyklade. 

Formkollen säger 144 snittwatt och 138 i medelpuls. Borde klara av samma puls men 100 watt mer om ett tag men man måste börja någonstans. 

Nu är planen att jag ska cykla till- och från jobbet tre dagar i rad och sedan ha en vilodag på fredag. Jag gissar redan nu att jag kommer vara lättvaggad på fredag. Sov apropå det superlite natten till igår också så jag har inte startat veckan bra när det kommer till sömnen. Tur att det finns många nätter kvar att jobba ikapp det på. 





I söndags så var Frida och jag till "Lasse-farfar" som fyllde 70 år. Åt gott och drack gott i trevligt sällskap. Sedan så var min brors familj, Frida och jag upp till vår pappas grav för att tända ett ljus. Alltid fint där uppe den här tiden på året med alla ljus. 


Det är så himla skönt att ha tränat igen, det går knappt att beskriva men ni som också är inne i träningslivet vet hur jobbigt det kan vara med ett par veckors uppehåll. Då vet ni också hur skönt det är när man väl kommer igång. Formen finns det att jobba med men nu är motivationen på topp kan jag lova. 

Nu kör vi !


Vill du stötta mig och samtidigt göra ett fynd till dig själv eller någon du känner så har Siroko redan igår startat sin Black Friday-REA med upp till 70% rabatt på nära 180 herrprodukter inom cykel och nästan 120 damprodukter inom cykel. Dessutom givetvis REA även på deras övriga sortiment om du kikar runt lite på deras hemsida. Passa på nu innan det tar slut i storlekar eller modeller, jag har sett att några plagg redan försvunnit. Jag skulle tex vilja slå ett slag för deras vinterjackor (J1) som jag tjatat om men som nu säljs till kraftigt nedsatt pris. Som alltid så får du 10% extra rabatt med min samarbetslänk. Du behöver inte göra något mer än att klicka på länken nedan så får du bästa möjliga pris direkt i deras nätbutik. 
Klicka här för att komma till Sirokos Black Friday-REA.



Idag blir det jobbpendling i mörker och regn och vet du vad? Just idag gör det ingenting alls för jag är bara så glad att vara igång och cykla igen. Ha det bäst så hörs vi snart igen.

På återhörande, hoj! 



Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar