Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-11-23

Än slank han hit... än slank han dit...



Hej och god morgon på dig! 

Om det var lite utmanande att köra 2x20 minuter i förrgår så var det på papperet lättare igår. Endast distansintensitet fram och tillbaka från jobbet. Även gårdagen bjöd dock på utmaningar i form av snö och motvind på morgonen och sedan blixthalka och snömodd på kvällen. Föredrar helt klart snö och motvind av dom två alternativen. Till nästa tur i liknande underlag så ska jag ha dubbdäck på. Trodde att jag skulle klara mig bra också idag men till kvällen hade det blivit riktigt halt. Fick ett par stopp men höll mig åtminstone upprätt hela vägen hem. 

Det hela gjorde att jag fick lite mer träningstid än beräknat men det gör ju inget som det är just nu. Jag ligger långt ifrån min gräns av vad jag klarar av och det blev två timmar och 28 minuter till samlingen igår. 

Bilderna ovan är från morgonpendlingen och bilderna nedan är från hempendlingen på kvällen.



Idag ska jag inte halka runt något. Jag får lov att välja bort Le Peloton och ska köra i källaren i kväll istället. Inte på grund av väder utan jag har annat att prioritera idag. 


Det är dags för mig att göra mig redo för en ny, härlig, arbetsdag här. På återhörande imorgon igen. Då är det fredag och vilodag. Hoj! 

_____________
Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar