Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-11-12

Vad håller du på med?!



Hej och god morgon på dig!

Om du också vill göra en sådan där bild som jag har överst i inlägget så har Helena Enqvist gjort en instruktion på sitt Instagram-konto. AI är fantastiska saker men också något man behöver fundera lite över hur det kan komma att användas. Alla människor är inte goda, men att göra Pixar-inspirerade cykelbilder är ett bra användningsområde för AI. 

Angående rubriken då så var jag igår ute och sprang för första gången sedan juli 2021, så rubriken är mina bens fråga till mitt huvud. Gången innan det var juli 2020 så mina joggingrundor har inte duggat tätt. Sedan diskbråcket i julas så har jag inte vågat springa i början på året för att jag inte ville dra upp ryggproblemen igen men nu känner jag mig stark i ryggen och redo. Jag har en runda här som är ganska precis 5 kilometer och det gick på drygt 27 minuter. Det är runt 3,5 km asfalt och resten stig/grus. Borde springa mer i skogen och mindre på asfalt egentligen. Fysiskt så kändes det bra, jag hade kunnat springa fortare också men jag ville ta det säkra före det osäkra såhär första gången så jag försökte hålla igen hela tiden. 

Jag har lite träningsvärk idag men det är kanske värre imorgon. Nu är det gjort i alla fall. 

Kollade crossen igår. Riktigt lerig tävling och det blev en hel del springandes även för dem. Spektakulärt. Kan bli ungefär samma lika idag skulle jag tro så kika på det om du har tid.


Här i Falun så faller det lite snöflingor nu, skönt att se efter så många dagar med regn. Jag ska köra cykling inomhus idag om en halvtimme. Så det är väl dags att runda av här. Hoppas att du har en fin helg. På återhörande, hoj! 


_____________
Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar