Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-11-09

2/3 avklarade



Hej och välkommen till ett nytt blogginlägg! 

Två av tre dagar med jobbpendling denna vecka är avklarade och det är bara dagens pendling kvar innan jag tar en välförtjänt vila på fredag. Benen fungerar bra och även om det går väldigt långsamt så är känslan bra. På väg till jobbet så hade jag lite bråttom så jag tog i lite mer än jag gjort hittills denna vecka. Snittpuls på runt 78% av max och en snitthastighet på 25,2 km/h. På väg hem tog jag det lugnare och fick en nio minuter längre tur. 

Jag hade räknat med att jag skulle vara långsammare nu efter sjukuppehållet men än så länge så har jag varit betydligt långsammare än jag hade räknat med. Det har dock gått åt rätt håll så jag räknar med att kunna fortsätta i rätt riktning. I förrgår så fick jag ihop ungefär två timmar och 25 minuter, igår blev det två timmar och 20 minuter. Så det blir gott om träningstid och det är bra. 

Lite vardagslunk nu, bara att tugga på. På återhörande inom kort, hoj! 

_____________
Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar