Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-04-07

Prologhosta och blodsmak (missade starten...)

Hej och god morgon på dig!

Igår blev det snabba bud när jag väl bestämde mig. Med 2½ minut kvar till start så bestämde jag mig för att köra ett Zwift-race för att sedan skulle det inte gå något mer av värde förrän mitt i natten. Jag var fullt påklädd, datorn var på övervåningen där sonen tittade på Fotboll via datorn. Så full fart upp, full fart ner. Starta Zwift, hämta kläder och försöka starta upp allt. 

Hann inte med starten utan kom iväg nästan 40 sekunder efter alla andra. Jagade mig upp från 152:a och sista plats till en slutlig 43:e plats och ljusår från någon seger. Blodsmak, stum och med ansträngningshosta efteråt.

Men jag fick en stunds hårdkörning och alternativet var ju att inte träna överhuvudtaget igår. Det blev sent på grund av barns skolarbete, läggning och hämtning från aktivitet. 


På avdelningen cykeljobb:
Produktchef Cykel - Cycleurope: https://www.linkedin.com/jobs/view/3007403121 


Vaknade upp till -8 och en prognos som säger 2 dm snö under kvällen och morgondagen. Inte riktigt vädret jag har hoppats på men från söndag så blir det varmare. Håll ut!

Ni får ha en skön pannkaks-torsdag, hoj! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar