Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-04-22

Le Peloton - sommarpremiär i -1!

Hej och god morgon på dig!

Le Peloton igår och vi blev nog runt 15 cyklister totalt tror jag där hälften körde gravel/cross på höstrundan och vi andra körde landsvägspremiär på sommarrundan. Rundan kallas sommarrundan men igår morse när jag vaknade så visade termometern -1. Inte supersomrigt kanske.  

317, 320 och 310 watt på dom tre olika fartsträckorna, längden var ungefär 7 minuter, 11½ minut och 23½ minut. Så det var helt okej siffror för snittwatt men det är sällan där någon avgörande känsla sitter. Om man inte nu kör tempo då förstås. Igår så var känslan helt okej upp till tröskel ungefär men jag saknade riktigt pang-pang. Därför är det bra att vara med på Le Peloton, så att jag kan bli bättre på att vrida ur allt. 

Jag slängde ihop en liten video från cyklingen också, kika gärna här nedan:


Jag har inte känt mig på topp denna vecka, hoppas att det blir bättre från och med nu. Ska köra AW Party by SZR på Zwift 17:30 i kväll. Det brukar alltid vara en bra start på helgen. En trigger liksom för att verkligen säga åt en själv att nu är det helg.  Därefter så tänkte åtminstone jag ha en riktigt bra helg, jag hoppas att du får detsamma. 


Ha det gott så hörs vi snart igen, hoj! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar