Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-04-08

Lite krångel, snö, dåliga ben men ändå positivt!


Hej och god morgon på dig! 

Igår skulle jag köra TTT på Zwift men när jag skulle köra igång så kopplade inte cykeln och Zwift så jag fick ingen effekt och stod stilla när övriga stack iväg. Det krävde en omstart av Zwift innan jag lyckades koppla ihop cykeln med Zwift men då fungerade det helt utan problem igen. Så jag körde ett chase race istället. Hade inte några bra ben igår utan tog mig bara igenom passet. Skönt att ha tränat!

Fick hem lite Nocco igår, bland annat nya smaken Juicy Breeze som var riktigt god. 

Det har kommit en del snö i natt, men inte riktigt så illa som jag hade befarat. Men, det ska fortsätta snöa under dagen så vi får väl se var det slutar. 

Fredag idag betyder både fredagsmys och AW Party by SZR på Zwift. 

Ni får ha en fantastisk fin dag, hoj! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar