Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-09-16

Massa bilder från härlig pendling och dags för Le Peloton igen!

Hej och god morgon på dig!

Uppe tidigt idag för att hinna köra Le Peloton innan jobbet, alltid lika gött det. Annars så har jag spenderat dom senaste dagarna med att cykelpendla till- och från jobbet. Igår fick jag sällskap av Linda också. Vädret har varit strålande även om det har varit lite kyligt på morgnarna. 

Cykelhandskarna har bytts ut mot en varmare modell och det är arm- och benvärmarläge. Snudd på vinterklädbehov faktiskt. Idag blir det lampor på cykeln när vi kör Le Peloton också, solen beräknas ju gå upp 06:36 och samlingen är 06:00. Förra gången jag var med (två veckor sedan?) så var det på gränsen till om man behövde lampor eller ej så det går snabbt mot mer mörker nu. 

Träningstimmarna rullar in på kontot igen i och med pendlingen men framförallt så är det ju ett himla härligt vis att starta- och avrunda dagen på. Nedan bjuder jag på några bilder från dom senaste dagarnas pendlande. 

Ha det gott så hörs vi snart, nu ska jag ut och vrida ur det jag har i benen. Hej! 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar