Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-09-14

Bilder och video från Snapphaneturen 2021

Hej och god morgon! 

Nu finns fyrtiotusenmiljarder bilder, i flera album, från Snapphaneturen på Fotograf Roger Lindes Facebook-sida. Jag lyckades hitta denna skönhet på tre av bilderna:




Det finns också en video på YouTube, jag är med precis i början och kameramannen har fått med de allra flesta deltagarna tror jag:


Annars så hade jag väl tänkt att cykla till jobbet idag. Vaknade först tidigt, vilket var bra, men sedan somnade jag om och vaknade lite senare igen så nu blir det snabbare ryck för att komma iväg till jobbet. Det ska vara uppehåll och jag behöver trampa lite igen för att komma igång efter loppet i söndags. Bli av med lite vätska som kroppen lagt på sig dels genom ansträngningen men också lite extra på grund av vurpan tror jag.

Ute är det fyra grader varmt just nu så jag behöver nog inte oroa mig för att svettas allt för mycket men det ska vara uppehåll och i eftermiddag blir det både varmare och finare väder. 

Så, nu kör vi jobbpendling. Ha det gott så hörs vi snart igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar