Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-09-29

Kul cykeljobb!

Hej och god morgon på dig! 

Ny dag, nya möjligheter och jag ska strax cykla till jobbet. Hade ju vilodag igår så benen borde vara pigga och fräscha. Det regnade en del i natt men nu verkar det vara uppehåll och temperaturen är behagliga nio grader utomhus. 

Annars så var det många taggade cyklister som körde WTLR igår då community league startade. Det var kul att se och höra folks pepp inför att dra igång med denna serie och det var inte utan att jag blev peppad själv. Trots att jag inte tävlade igår. Vi i vårt lag drar igång den säsongen 11 oktober och det är nu klart att GCN kommer att sända tävlingarna. 

Ibland tipsar jag om cykel-jobb eftersom jag tänker att det är något som du som läser här kan vara intresserad av. Här är ett kul cykelrelaterat jobb, visserligen i Köpenhamn men det är nog några av er som läser här som bor i närheten;  Head of Global Marketing and Communications på Pas Normal Studios.
Lite fler av er bor kanske i närheten av Tyresö och kan tänka er att bli Butikschef - TCM Tyresö

Nej, dags att rulla här. Hoj hoj! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar