Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-09-02

Radioutseende

Hej och god morgon på dig!

Har haft en god natts sömn denna gång, inget Zwiftande sent på kvällen/natten utan Linda och jag la oss i tid igår och jag sov sedan som en stock genom natten. Välbehövligt med både vilodag och sömn. Ska försöka klämma några nätter med fler sovtimmar nu inför lördagens race så att kroppen är utvilad och pigg igen. 

Concept Träningsredskap ringde mig igår, så nu har jag nog snart en service på Wattbiken. 

Kameran kom fram till sin nya ägare igår också, skönt det. 

Någon i Filips innebandylag har fått Covid nu, så deras verksamhet har ställts på en veckas paus. 

Läste att två cyklister blivit påkörda av en dikesröjare, hoppas på snabb läkning! Här kan ni läsa om deras son(essson) syn på det som hände: https://www.facebook.com/johan.sonesson.71/posts/10159794566886983 Alltid otäckt med olyckor och det känns såklart lite extra när det är cyklister eller någon i ens närhet som drabbas. Var rädda om er där ute och ha blicken på vägen när ni kör! 


Nu på morgonen så ska jag vara med i radion, det handlar dock inte om cykling utan det är i min yrkesroll. Så jag ska väl förbereda mig för det nu. 

I kväll blir det träning igen, vi hörs snart igen! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar