Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-09-11

Bakken och Snapphaneturen


Hej och god morgon från Bjärred!

Vi brummade ner hit igår efter Ebbahs ridning. Ett kort stopp på Max i Borlänge för att plocka upp mat till barnen som de åt i bilen och vi körde sedan nonstop hela vägen ner. Även om det är långt och ibland är det skönt att stanna så går det ju lite fortare att bara köra hela vägen också. Lyssnade på podden prestera mera och deras intervju med Matthias Wengelin på slutet av resan. En del kloka tankar där och imponerande siffror. 

Cykeln är med för imorgon blir det full gas på Hovdala och Snapphaneturen. Tagga match!
Har kört där förut, nämligen 2019 och då blev jag trött... https://oijer.blogspot.com/2019/09/bilder-resultat-och-tavlingsrapport.html
Loppet är stigrikt så det kommer att passa mig utmärkt, allra helst nu med heldämpat istället för hardtail som 2019. Då blev jag femma men i år är motståndet bättre. Ska bli riktigt kul att se hur långt det räcker i år. Jag känner mig bra, så jag vet att jag kan köra bra. Emil Lindgren är storfavorit. 

Idag kör vi vår tradition med besök på Bakken i Danmark. Barnen är taggade och det blir skoj! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar