Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-09-20

Jenny Rissveds slutade trea i totala världscupen och Linda och jag har cyklat igen!


Hej och god morgon på dig! 

Kul och inspirerande förstabild i detta inlägg men det där visar slutställningen i totala världscupen som avgjordes igår. Jenny slutade sexa i sista deltävlingen i Snowshoe och då Evie Richards vann både gårdagens tävling och fredagens XCC så tog hon sig förbi Jenny och upp på en andraplats. 

Bra kört Jenny och grattis till en fin säsong! 


Här på hemmaplan så startade vi gårdagen med lite svampplockning. Vi lyckades samla ihop till en full hink.



Efter svampplockningen så blev det en lunch hemma innan vi bytte om och begav oss ut på en runda. Det blev ett kort stopp i Källviken på väg ut för att kika på SWE-Cup i enduro som kördes där, häftig gren och full fart. Kul att se så många människor på plats! 

Själva rundan var betydligt kortare igår än i lördags men med något inslag av stig också. Samt ett ställe där vi var tvungna att gå genom skogen för att binda samman två vägar. Jag kände mig oförskämt bra och hade bra driv i buggarna så det är ju ändå något att glädjas åt. 

Med mig på rundan hade jag Lindas GoPro som hon aldrig använder ändå. Kul att testa en sådan också och det lär bli fler gånger!









Dags att rulla till jobbet här. Tack till dig som tog dig ända hit i mitt inlägg, vi hörs snart igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar