Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-09-01

Känner mig oövervinnerlig

Hej och god morgon! 

Vet ni vad jag gjorde igår då? 
Jo, jag körde 3 timmar och 52 minuter Zwift. 

Vet ni vad det betyder då? 
Jo, att jag fick ihop 2500 minuter under Augusti. 

Jag skulle vilja kalla mig själv för målmedveten, prestationsinriktad och envis. Det finns säkerligen andra vinklar till dom där orden som också går att använda för att beskriva mig, om man vill det... 

Efter gårdagens gnällinlägg om att jag gav upp så kändes det här som en skön revansch. Jag kunde ju inte vika ner mig när jag ändå var så nära. Det hade varit skillnad om jag hade varit väldigt lång ifrån målet men nu var det, bevisligen, görbart. Klev av min Wattbike klockan 23:58 efter att ha roat mig med en rad race för att få tiden att gå. Något stel i benen givetvis men ändå med en känsla av att vara oövervinnerlig. 

Jag älskar att sätta målsättningar och nå mina mål. 



Idag har jag nog förtjänat en vilodag ändå, eller vad säger ni?

Annars då? Jo, fick iväg kameran igår så nu är det bara att vänta och se om pengarna trillar in eller om jag blir lurad. Ringde dock upp köparen innan jag skickade paketet bara för att se så att ingen beställt något i hans namn (enda personen med det namnet på orten) och han verkade vara en hyvens man.

Försökte ringa Concept Träningsredskap för att få till den där servicen på min Wattbike men gjorde ju det vid 16:30 och då var det inte så intressant att svara. Får hoppas att det går bättre på lunchen eller något idag för det där känns ganska så angeläget. 

Fick parkeringsböter igår också. Så jäkla klantigt och onödigt så jag får ju bara skylla mig själv. Var lite stressad till jobbet, alla platser upptagna så jag tog den närmast korsningen. Tittade för att bedöma avståndet till korsningen (roligt nog) och tänkte att det där är nog på gränsen till tio meter och bestämde mig för att flytta den efter första mötet. När mötet pågick så var parkeringsvakten där och gjorde sitt jobb med lasern. 7,5 meter från korsningen stod bilen och inget annat. Det väcker ändå en rad frågor, vad är det för typ av laser dom använder? När kalibrerades den senast? Mäter den i halvmetersintervall? När fick parkeringsvakten utbildning i hur man använder lasern senast? Var ansåg parkeringsvakten att korsningen började?! Ja, många frågor men bara en bot. 

Ha det gott nu och parkera inte för nära korsningar så hörs vi snart igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar