Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-03-22

6x4 min och magsjuka


Tjenare!

Igår passade jag på att köra fyraminutersintervaller under hempendlingen. Bilderna ovan visar före och efter. Svinjobbigt var det, lite småfuktigt och småkallt också. Tur att jag tog i så mycket att jag blev varm. Lätt vecka innebär inte alltid lätt träning för min del, utan mest att det blir mer återhämtning/vila under veckan.

Imorgon körs Vårcupen här i Falun. Perfekt tillfälle att utmana mig själv mot andra och bli lite trött. Tyvärr kom ett par centimeter snö under kvällen/natten, men förhoppningsvis så hinner det försvinna.

På fredag kör jag kompiskampen har jag tänkt, nu ska det sista pressas ut! Lätt vecka, men med hårda moment.

Igår kväll så blev Frida magsjuk. Stackars liten. Så jag stannar hemma och VAB:ar idag (vård av barn:ar, för er som inte vet vad det betyder).

Gårdagens intervallpendling. För er som granskar pulskurvan så kan vi väl konstatera tillsammans att det är dags för nytt batteri till pulsbandet:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar